Resten av min födelsedag då?


Det började ju med frulle på sängen & paket via datorn. Mamma & pappa va med på skype & sjöng för mig tillsammans med erica. De va en bra morgon.

Sen körde vi igång å jobbade. Jag & Erica städade lägenheten, åkte in till Skanstull för rean på Bolagret (inget å ha), systemet, strumpbyxor osv.

Hon åkte hem för PN & jag mötte upp Alex på Sicka köpkvarter för storhandling av kvällens mat.

Sen blev det stressigt. Hem å fixa sig!

Klockan 19 kom gästerna.. Eller klockan 19 skulle gästerna kommit (grr).

Erica hade fixat en tipsrunda om mig (mer om den senare), jag bjöd på pajer & pizzabullar, vi lekte (såklart) å så hinkade vi vin innan 24 när taxin kom!

Bilder på de?








































































Vi discodansade på Solidaritet efter att Sandra snackat lite med vakten. Helt plötsligt va vi på möhippa & jag va bruden. De funkade ju de me ;)


Bra kväll!
TACK ALLA!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0