Sjukaste morgonen?


Vaknar innan klockan ringer, pigg (där ljög jag).

Gör mig iordning. Duschar, sminkar mig, käkar frulle osv. En kvart innan jag ska gå hemifrån, när det bara är kläder & tandborstning kvar, strejkar min kropp. Jag kallsvettas, min mage drar ihop sig så jag inte kan stå rakt, hela kroppen skakar & spyan sitter i halsen. På två sekunder vänder de.

Jag kunde inte ligga i sängen, för långt från toan. Jag kunde inte sitta vid toan, ingen ork som höll uppe kroppen. Så, jag tog mitt täcke, la mig på toagolvet, spydde mellan varven & väntade på bättre tider.

Skulle börjat jobba 10. Va där 12.30. De gick över & jag mådde kanoners. Sjukt skumt! Vad hände? Kände mig rätt töntig när jag kom till jobbet pigg som aldrig förr. What!?

Läskigt any how hur kroppen bara kan lägga av sådär...

När jag va pigg sen igen så tog jag såklart ett kort på min fina boning.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kan kanske vara så att kroppen din sa ifrån för att du skall låta den vila lite med. Är mycket nu ...

2012-04-15 @ 06:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0