Första dagen



Skolorna började tydligen idag. Massa nervösa tjejer på tvärbanan som skulle börja ettan på gymnasiet. Fnittriga å sådär härligt pirriga. Det har varit kallt ute idag men dom hade shorts & sandaler. Bara för att lixom. Första dagen & snyggaste kläderna no matter what. Jag förstår dom! Hellre snyggt än bekvämt!

Jag kommer ihåg min första dag på Vägga. Cyklade till bussen å kom fram helt svettig. De va en sjukt varm dag & alla som känner mig vet att jag alltid stressar in i det sista. Speciellt inför första dagen lixom. Jag fick cykla som fan. Kom fram & letade upp mina vänner istället för min klass.. Å så missade jag såklart när klassen tillsammans gick till klassrummet. Jag kom för sent. Första dagen! "Hehe, hej hej" kom jag in. En plats över. Jag satt mig snabbt å skämdes. Hade på mig min fina jeanskjol & en blå tröja som jag älskade. Mitt hår va fint! Jag bytte linje efter två dagar. Mindra bra första dag då antar jag.

Typ så!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0