Rockin'.In.The.Free.World


         

Jacka: H&M
Klänning: Lindex
Skärp: JC
Jeans: Åhlens (Fixade med rivjärn. rekomenderas inte å ha byxorna på sig samtidigt)
Skor: Converse
Armband: Bland annat Lindex & Rut med flera
Ringar: Bland annat Calvin Klein & Dyrberg/Kern



Min lediga dag började med frulle på Mackmakeriet med Sandy. I vanliga fall skulle man inte kunna börja en dag bättre. Men idag va baggarna lite torra. Kom igen nu macken!



         


Vidare till A6 & jobbet. Jag & Ida hjälptes åt att bli snygga i håret. Efter många om & men blev det rätt bra ändå. Jag är en såndär kund som inte vill klippa något, ha jätte långt hår men ändå inget slitet kvar. Nu är det ojämt, men bara för att jag vägrar klippa. Lika bra så!




Sen köpte jag ett par assnygga brallor på H&M innan jag stack hem.




Hemma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0