Hard.Way.Honey



När jag är i Sthlm vill jag verkligen flytta. Jag älskar Sthlm, jag gillar att umgås med mina vänner där & jag kommer bo såå mycket närmre Alex.
Men trotts det så tvekar jag..

Hallby dam. Sjukt hur mycket jag kommer sakna det laget. En stor samling underbara människor. Det bästa av allt är att vi är så himla många, konkurrensen är hård & jag tror att vi kan nå väldigt långt. Samma mål, samma tankar. Jag vill va med då.. När vi klättrar uppåt!


Ibland önskar jag att jag aldrig började träna denna säsongen. Ni gör det svårt för mig!
Kan ni inte bara följa med. Alla 25? Hallby Dam i Sthlm? Snäääälla!


Samtidigt som jag kommer bli så ledsen om jag inte får jobbet. Då kommer jag nästan aldrig träffa Alex. Det är inte bra för mitt hjärta!


HJÄLP!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0