Bästa lunchen på länge



De e väl alltid skönt med lunch när man jobbar. Men idag va den speciell. För det första lagade vi igår raggmunk & stekt fläsk (väldigt mycke stekt för de tycker vi om) till våra matlådor för dagen. Mums. Å när jag käkat la ja mig på massagebänken för 45 minuters underbar massage. För det är en förmån vi har. Cirka en gång i månaden. Hur underbart e inte de då? m m m. I like!


Jobbar min 12 dag i rad i mon. Puh. Tiden går iof fruktansvärt fort ändå. Å alla dagar har inte varit hela dagar. Men på lördag e jag ledig!! weeiihoo. Å de e Alex me. Mys pys. Vi ska försöka få en loppisplats på kulturhuset så vi kan sälja alt gammalt skräp å köpa nytt. De e kul tycker jag.. med loppis!



Criminal minds!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0