Jag vill också ha ett grabbgäng

För allt verkar så mkt lättare.




De ska va jag å mina grabbar. Å vi ska prata massa minnen för vi har kännt varandra sen barnsben. Å vi är inte dom som är dom så vi har en del sjuka minnen ihop. Det är lika trevligt varje gång. Å jag å mina killar är spontana å lätta.. som alla andra grabbgäng. Det som sker det sker.. å planering, vad är det? Vi tar de som det kommer. Å alla som inte är med i vårt gäng ska vi snacka skit om.. Men på ett mer öppet sätt än det brukar göras på brudarnas syunta. Det är lixom en lätt stämning & vi är glada mest hela tiden. Å galna saker.. fy tusan va vi ska hitta på galna saker. (Ja för nu tänker jag bara. Det blir aldrig till handling för jag e en fegis) Å vi är lika bra vänner allihopa. Två å två & inga fler? Nä de e inget för oss. Å vi blir inte sura på varandra för små saker. Nä vi gillar läget!


 

För det är så jag uppfattar grabbgäng. Å min uppfattning förstärkets bara i helgen. Jag gillar de!


Jag saknar Emil & magiska åttan i Sävsjö. För det där grabbgänget är i stil med min önskan. Där är det lätt å umgås. Å jag blir lätt en i mängden. Sköönt!



Ja. Jag gillar mina tjejkompisar med såklart.
Men ibland vill jag va en i de där grabbgänget.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0