We´re leaving Jönnet

for Ayia Napa.


Alex hämtade mig i Växjö å nu e vi påväg till Kävlinge. Ska slagga hos kusin Mathilde med familj ikväll. Hade vi sovit i Jkpg hade vi behövt ställa klockan på 01.00 inatt. Känns ju lite konstigt. Dehär blev en kalas lösning på de hela. Så i morgon 07.30 lyfter planet. Gillar inte de där med flyg egentligen. MAn får så himla ont i öronen. Men jag har laddat väskan med extra mycket tuggummi så de ska nog gå bra.


Jag har fått en blodblåas på fingret. HMM.



Idag kom det tillbaka en tjej på jobbet som varit där i ´fredas. Jag fixade hennes hår. Hon sa att hon inte kunnat sova sen dess. Att hon ville ha kvar frisyren.. å Ja, den såg nästan lika dan ut så hon hade nog inte sovit så mkt. Ville ha mitt nr så jag kunde fixa hennes hår igen. Sånt där e kul! :D


Annars gillar jag inte de där mammorna som lever ut sina egna modelldrömmar genom deras döttrar. Stackars barn säger jag. Föräldrarna blir aldrig nöjda. Vi fick uppleva ett praktexemplar i Växjö. Fy fan!



Älskar solen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0