Fredag i Malmö


I fredags förmiddag drog vi alltså till Malmö. Jag, Bella & Sandra. Järngänget! Jag blir lycklig i hjärtat av bara tanken nu. MÅSTE BOKA IN EN NY ROADTRIP!!!

image description

Iaf. Vi hade laddat upp med rosé & frulle till tåget. Underbart. Korka upp vid 11 på förmiddagen bara för att man kan.

image description

image description
Bästa tågresan ever!

När vi kom fram mötte Dajjen upp. Vi packade in våra väskor i hennes bil innan vi gjorde stan.

image description

Elin mötte upp hos Dajjen. Sverige spelade förjävla dåligt mot Ryssland medans vi drack rosé å var förbannade!

image description

image description

image description





Kvällen fortsatte på Mosseheadbar på Lilla Torg.

image description

image description

image description

image description

image description

Drog till Hipp efter de. Högstadiedisco? Jag har nog aldrig kännt mig sååå gammal!!! Club F nästa. typ samma? Men kul hade vi!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0