Mitt hjärta mår bra, mitt knä mår kass


Efte nattjobb & typ ingen sömn tänkte jag en snabb PN innan parkhäng med Emmy & Maya. Vaknade 13.30!!!? Fortfarande helt slut.

Fet frulle å sen va solen i moln. Men jag va nöjd ändå. Sorterade bland mina prylar, tränade bra (därav dåligt knä), gjorde inpackning, nätshoppade, plockade & färgade brynen, kollade ifatt en massa BB avsnitt, drack mängder med kaffe osv. Bra!


I natt kollade jag på klockan 02.00 sista gången. Vaknade 5.30. Somnade om å klockan ringde 6.30. Att sova till 13.30 å sen dricka kaffekopp efter kaffekopp (plus en cola) är inte bra för nattsömnen. Sjukt trött nu. Dags att ordna upp de där. Snart sängen.. Bara liiite hockey först!

Nu jobbar jag dygnet runt till fredag. MALMÖ!!!!



Kommentarer
Postat av: Emma Kvick

Ska du oxå på konsert? =)

2012-05-04 @ 21:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0