Period 3 söndag!


Efter provet åkte jag till Vällingby för å kolla på en lägenhet. Dirr efter det hem till Erica. Lånade lite make up å sen drog vi in till söder för tapas tillsammans med Bella, Sandra, Sanna & Ina.

La Cucaracha för ännu en middag med Erica i fokus ;) de förtjänar man när man fyller år!

Vi diskuterade ett tag om hur många tapas man äter. De e klart olika på olika restauranger men vi tog det säkra före det osäkra & beställde typ 4 var! (med hjälp av uteslutningsmetoden). Å mätta, de blev vi!

Kyparn efteråt: "jag tyckte jag kände igen er så jag trodde att ni varit här innan. Annars brukar jag alltid berätta att en tapas är rätt mycket mat. Jag tänkte, jävlar va hungriga dom måste va"

Mycket mat!!! Å riktigt gott! Super trevligt sällskap oxå. Bra kväll alltså!


Kommentarer
Postat av: Martina

Haha! Jävligt skön kypare ändå :) men shit vad mat! :)

2012-02-15 @ 15:48:39
URL: http://Http://martinaronnysdother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0