Ledig igår


Började med tre timmar på salongen. Föna vågor & kamma ut läggning. Vågorna då.. Jag är så in i helvetes dålig, min modell har spikrakt hår & jag måste va typ proffs för att få till en liten liten böj. Dömt för att misslyckas alltså å jag är ledsen.

Söker kille med vågigt hår!!!! Hjälp!!!

Efter en misslyckad förmiddag på salongen mötte jag upp Bella på söder. En lunch.. & en fika!!.. På Café String. Mysigt. Bella är bra!

Sen skulle jag köpa ett par byxor på Åhléns & en kavaj på bikbok.. Kom hem med tre fulla kassar men ingen kavaj & inga brallor (kan Bella va ett ännu sämre shoppingsällskap än mamma för plånkan?). Nu är jag fattig (det är inte så man sparar ihop till en kontantinsats) & fortfarande i behov av både jeans & kavaj (& egentligen två par skor oxå).

Kom hem vid 19 tiden. Käk & BB på play. Gymmet en timme, dusch & sen läggdags... Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0