Idag är jag förbannad


Främst för två saker:

1.
Bostadssituationen i Stockholm.
Jag har råd med en ganska saftig månadshyra men jag har inte 300.000 i bakfickan så jag kan köpa mig en bostadsrätt. Så.. Att lägga pengar på en egen lägenhet (som man lätt går +/- 0 eller tjänar på) har jag ingen sparad kontantinsats till. Däremot kan jag hyra någon annans bostadsrätt å betala av deras jävla lån!! (å få noll tillbaka) Blir mer & mer irriterad när jag tänker på de. Hur skaffar jag 300.000 snabbt? Tips mottages!

2.
Fula hårfärger i Big Brother.
Jag går runt med världens utväxt för att spara på kvalitet & för att få ut min egen färg.. Men om jag skulle varit med på tv 24/7 i 106 dagar hade jag inte köpt hem blekning från Ica & smackat i på hela håret. Jessica & Hanna W.. Vita längder & gul botten!! Usch!!! Ett frisörbesök precis innan BB kanske hade varit något? Å speciellt Hanna som tjatar om hur mkt pengar hon tjänar. Men.. Dom andra är fina!


Å förrutom dessa två irritationsmoment så är jag rätt glad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0