Bra dag


I tisdags va jag på inspirationskurs i wellas studio. Jag & andra Nikitafolk.

Älskar kurser & visningar. Man lär sig alltid något nytt, får inspiration, träffar andra frisörer (som ofta ger mycket inspiration bara dom) & får göra något annat som ändå har med yrket å göra. Har man tur får man gott käk oxå ;)

Vi gick igenom nya SP men (styling, behandling av herrkunder osv), Wellas senaste kollektioner Blaze & Grace (klipp, färg, styling, stil) & Wellas nya texturizing sortiment (valmöjligheter, resultat m.m).

Jag kanske tjatar men jag älskar mitt yrke. Det är så fruktansvärt kul, jag träffar otroligt mycket människor i olika form, jag växer som människa (de kanske låter töntigt men jag tror att alla som kände mig på gymnasietiden håller med) & gör andra människor glada. Underbart!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0