Man ska inte träna på morgonen


När jag va klar vid 7.50 slog det mig att jag inte hade några nycklar med mig. Emmy började jobba 8 å hade åkt hemifrån för länge sen. Jag hade inte heller någon mobil, nått sl kort eller några pengar. What to do?

Ringde Emmy, från gymmet, men inget svar. Ringde mamma som i sin tur fick ringa Erica (kan inte hennes nr). Erica fick sen, från sovande position, ta sig till stan, hämta emmys nyckel & åka hem till mig med den.

Jag själv satt på Actic & väntade. 1h å en kvart. Tur att jag inte börjar förrän 12 å tur att Erica flyttat hit. För hon fick jobba lite för nyckeln me. Emmy satt i möte. Erica ringde Åhléns som kopplade till Mac som sa att Emmy inte är anträffbar förrän 10. Det är kris sa Erica & förklarade hela situationen.

TACK Erica & förlåt Emmy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0