Hard work work



Bra dag. Tills nu. Jag börjar bli nervös. I mon är första dagen på jobbet. Nikita i Liljeholmsgallerian. Men som sagt, nytt jobb. Vem hade inte varit nervös. Förutom det så känns det iaf bra. Jag är helt säker på att jag valt rätt, att jag kommer trivas. Nahe.. dags å lägga fram kläder. hihi!


På tal om kläder. Jag hade precis bestämt mig & skulle beställa klänningen som jag la in på bloggen för någon dag sen. Gissa om den fanns kvar i min storlek? NEJ! Jag har haft den framme varje dag å kollat på den.. Å nu. Borta. BUUHU!!!











Kommentarer
Postat av: Mamma

Kommer gå som en dans på ditt nya jobb ... du kan ju och du älskar det du skall göra...



Klänningen ... har du inte ganska många redan i din samling ... bra att du fick spare de pengarna istället :D



<3!

2011-05-05 @ 07:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0