Vill du hyra lägenhet?



Så.
Jag har bestämt mig för att hyra ut min lägenhet i andrahand. Guess what?! Jag ska bli en stockholmare. Förstår ni hur de kommer låta? Blekingska+småländska+stockholmska.

Lägenheten då. The rules:

* Uthyres 1 april-tillsvidare
* Möblerad
* Hyra ca 5100:-
* 49 kvm
* Barnarpsgatan 29
* Hyresgäst måste va godkänd av hyresvärd

Ni vill ha bilder va?

VARDAGSRUM











HALL



SOVRUM









KÖK





TOALETT





Jag har inte ens hunnit bli klar här innan jag drar. Men det är typsikt mig. Det gäller lixom att inte komma riktigt till ro förrän det är dags å dra igen. I vilket fall så älskar jag lägenheten & speciellt läget.. Vill helst av allt dra med mig hela byggnaden upp till Sthlm. Men det går inte va?


Hör av dig för mer info :)




Kommentarer
Postat av: matilda

Jag hade hemskt gärna hyrt din lya, för att du skulle slippa hyra till nån räändom eller säga upp den. Den är superfin! Tyvärr har jag ju bara tillsvidareanställning. så Det känns dumt o gört när man inte vet hur det blir i Juli.

2011-03-08 @ 20:13:10
URL: http://berthu.blogg.se/
Postat av: Räkan

Du vet inte vad tillsvidare anställning betyder va? Det betyder i princip fast anställning. Tillsvidare liksom.. Du har i så fall tidsbegränsad anställning eller vikariat. Stor skillnad.

2011-03-09 @ 10:21:38
Postat av: Sofia

Hej Rebecca! Måste bara börja med att säga vilken otroligt fin lägenhet du har:) mitt namn är Sofia och jag pluggar första året till civilekonom här i Jönköping. För tillfället har jag ett rum i en fyra men letar efter eget. Är väldigt intresserad av din lägenhet, och att prata mer med dig. Ring mig gärna på 0708596285. Med vänliga hälsningar Sofia

2011-03-09 @ 11:59:05
Postat av: Georg Bompotis

Hej Rebecca !! Jättefint lägenhet faktiskt ! Undrar om det är fortfarande ledig ? Jag är läkare, jobbar på en vårdcentral och jätteintresserad av att hyra lägenheten ! Skulle du kunna ringa mig 070 2875 993 Tack ska du ha !

2011-03-22 @ 22:29:42
Postat av: Tom

Hej! Jag heter Tom och är 20 år. Jag har fast anställning och pendlar från mulllsjö varje dag till Jönköping. Jag är trött på det och skulle göra allt för att få hyra din lägenhet! Jag har alla mina vänner i jkpg. Ring mig snälla 0735725709

2011-03-23 @ 12:10:26
Postat av: Natasja

Hej

Jag är en 31årig tjej som söker lägenhet. Lite kris just nu. Läser sista terminen på lärarprogrammet. Superfin lägenhet. Har haft vänner som bott i den byggnaden. Hör gärna av dig eftersom jag står i kö hos din hyresvärd.

Hoppas på svar och kontakt.

Hälsningar

Natasja mitt mob 0765-811200

2011-03-24 @ 14:43:38
URL: http://thisface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0