På mitt jobb



Jag har skrivit många inlägg om mitt jobb.. Som jag inte publicerat. Det är nog lika bra. Men jag är glad att det bara är 3 dagar kvar. Hör ni? 3 dagar! Haha!

I mon kväll efter jobbet ska vi ut å käka. Alla mina fina kollegor & jag. Jag kommer sakna dom väldigt mycket. Vi trivs ihop. Eller jag trivs med dom iaf :P Jag önskar att alla flyttade till Sthlm. Ett The Look i huvudstaden hade inte varit fel!

Det va nog egentligen bara de.. Att jag tycker om alla som jag jobbar ihop med!





Kommentarer
Postat av: cissi

Och vi tycker om dig jättemycket <3

2011-04-01 @ 00:05:54
Postat av: ida

Kan bara hålla med cissi! Kommer sakna dig och ditt höhö-skratt <3

2011-04-02 @ 19:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0