Sveriges trädgård



Efter mindre lyckad sömn, personalmöte 8-10 & jobb 10-20 så va jag helt slut i kroppen. Sprängande huvudvärk, ont i knä, fötter & rygg, illamånde osv. Fömodligen för att jag inte sovit så mycket eller bra den senaste veckan.

Iaf. Alex blev utskriven igår & hans mormor & morfar va & hämtade honom. Snälla som dom är så väntade dom på mig i Jönköping 1½ timme tills jag jobbat klart så jag me kunde följa med till Blekinge.

& här är jag nu. Nyvaken bredvid min kärlek.. efter en god natts sömn. Som jag längtat! Frukost tillsammans med Alex. hihi. Det pirrar sådär härligt i magen.




Kommentarer
Postat av: Erica

Va glad jag blir när jag läser att ni får vara tillsammans igen! :)

2011-03-10 @ 11:58:12
URL: http://ericaronnysdother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0