iPhone problem



Nu e de såhär. Jag har en gammal iPhone, en ny iPhone, massa kontakter & en hel del bilder. Aktiverar jag mitt nya simkort så slutar det gamla å funka. Vad gör jag då med alla mina kontakter? Jag tänker INTE skriva ner alla, jag vill inte bli av med alla & jag har ingen som helst aning om hur man synkar ner kontakterna osv till datorn för att sedan kunna föra över dem till den nya telen. Ja ni förstår att jag fortfarande använder min gamla. Någon vänlig själ som vill hjälpa? Helst nu.. Annars i mon. OK?




Kommentarer
Postat av: Mamma

Är kanske inte så teknisk :/. Kan man inte ha samma simkort i den nya?? Då kan man väl lägga över allt man har i telefonen till det :-))

2011-03-28 @ 05:59:47
Postat av: Jalde

Enl andra som haft samma problem och ägt en iPhone skall iTunes tydligen kunna spara undan dina kontakter, för att sedan när du kopplar in ditt nya kort och mobil till iTunes kunna föra över dem dit.



iTunes är gratis och kan hämtas här: http://www.apple.com/se/itunes/download/



Synka helt enkelt din gamla mobil med iTunes för att få tag i dem till din nya. Hoppas det hjälpte något...



Kram!

2011-03-28 @ 19:05:52
URL: http://lifeoftaini.se
Postat av: Matilda

Men Becca har du inte iTunes? Koppla in telefonen, gå in på iTunes, kryssa för att synkronisera kontakter och klicka

Bara på synkronisera iphone.. Tror jag, svårare är det inte.. Sen gör du likadant med den nya.. Tror jag

2011-03-28 @ 21:34:21
URL: http://berthu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0