Helvetesdag



Nej. Jag orkar inte. Det blir inga bilder idag.


Jag har stressat 10-20. Nu har jag världens huvudvärk & mår illa. Inte konstigt. Jag är så frukstansvärt glad att jag sagt upp mig. Att jag bara jobbar 3 veckor till. Så jävla glad! Egentligen vill jag inte gå dit en dag till. Aldrig någonsin har jag lipat såhär pga ett jobb. Har jag någonsin lipat över ett jobb? Det började med varje dag i 2 veckor. Nu har det lugnat ner sig & ligger på en gång i veckan. Men jag ser ett slut. Förmodligen därför. Å jag har inget nytt jobb ännu.. Men vet ni vad, det skiter jag i. I värsta fall flyttar jag hem till mamma å pappa. Allt är bättre än livet just nu! Allt!




Kommentarer
Postat av: vivvi.B

Då är vi lite i samma sits! Tro mej Rebecca, det är en frihetskänsla och kommer bli så mycket bättre alldeles snart, skit i pengar, skit i jobb skit i värderingar och allt annat skit, tänk på dej själv och ditt välmående! Heja!

2011-03-16 @ 16:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0