Dajana Jovanovic



Egentligen har jag bråttom å sådär nu. Men som Sandra sa.. tid & jag hör inte riktigt ihop.

Jag bara måste berätta om min fantastiska vän. En av mina närmsta. Hon heter Dajana & är nog den mest målmedvetna människan jag känner. Hon jobbar som idrottslärare, har ett eget företag som personlig tränare & kostrådgivare, hon skriver en intressant blogg om träning m.m & spelar handboll på elitnivå samtidigt som hon umgås med sin fina sambo, sina vänner & sin hundbebis Hugo. Hon är omtänksam, generös & otroligt snygg! Hon vet vad hon vill & lyckas alltid! För vet ni vad!! Nu ska hon va med som utmanare i Gladiatorerna!! Hon är en av de 16 som har blivit utvalda av 8800 sökande. Shit pommes! De e sjukt! Hon är grym!






LOVE YOU!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0