What to do on a ledig dag!?


Idag på min lediga dag har jag:

*Tvättat (även om någon från början snodde min tvättid. Jag skrev en (kanske lite arg) lapp. Hon ringde å bad om ursäkt)
*Sprungit runt sjön & styrkat i gräset. (måste kolla upp mitt knä igen, aj)
*Kollat på typ tusen Paradise Hotel Danmark avsnitt. (Kanske inte tusen.. Men många)
*Solat. (Jag fuskade. Har man ingen semester så får man väl?)
*Gjort inpackning. (Jag lever tyvärr inte som jag lär. Mitt hår mår dåligt)
*Målat naglarna. (Olika färger denna gången med.. Men inte samma. Om ni förstår?)
*Rakat benen. (Vilken härlig len känsla)
*Bytt från Hotell & Restaurangfacket till Handels. (Det va väl på tiden!!)
*& sist men inte minst.. Ägnat mycket tid åt att få ihop resorna till Mörrum & Jkpg. (Jag vill SÅÅ gärna)

                       
                                         Om jag kommer på kräftis så ska jag dansa precis såhär. Fint väl?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0