Lättlurade



Nahe partypeople. Nu får ni faktiskt tänka ett steg längre & läsa lite bättre mellan raderna. Gravid? Jag drack ju för tusan vin i onsdags (för den flitiga bloggläsaren). Tjock kan man va ändå! Kanske ett tråkigt & mindre lyckat skämt.. Men kan man få till en fet gravidmage utan att behöva anstränga sig speciellt mkt så känner man sig mer eller mindre tvungen å dra till med en bild! !´m sorry! Här blir de inga barn gjorda!

Ja å när jag ändå håller på. Halv åtta hos mig.. Ni är alldeles för lättlurade!



Men eftersom ni litar på allt som skrivs här så lovar jag att inte ljuga mer. Okej? :)








Kommentarer
Postat av: mathilde

Okej detta var INTE schysst.Här blir Adrian glad att han ska få en syssling.Men det värsta tycker han nog är att du lurar oss om halv åtta,han blev skit sur!

2011-02-26 @ 14:58:05
Postat av: Sandra

Hahaha sååå bra!

2011-02-26 @ 18:16:10
URL: http://sandramarine.blogg.se/
Postat av: Anonym

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahha

2011-02-26 @ 20:40:01
Postat av: matilda

hahah jo ljug på bara det är roligare så..

2011-02-27 @ 14:37:52
URL: http://berthu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0