Bollar



De va kul idag. På träningen. Första hyffsade träningen sen i oktober för min del. De va fan ta mig på tiden. Madde va snäll å sköt på mig några gånger. De va också på tiden :P Tack! Å mitt knä gjorde knappt inte ont alls! Weei!

Men... jag har dåligt samvete för att jag inte tränade i måndags. Inte mot min kropp utan mot mitt lag. Men så vet också alla hur illa jag har betett mig på sista tiden.. å förstår nog att det va lika bra att jag va hemma! Jag är som sagt inte mig själv.




Jag är en tönt. haha!





Kommentarer
Postat av: Erica

Du ägde målet :D

2011-02-23 @ 00:22:20
URL: http://ericaronnysdother.blogg.se/
Postat av: Hellgren

Instämmer, du var riktigt jäkla bra igår. Men det tycker jag iofs att du är för det mesta ;)

2011-02-23 @ 13:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0