Ont i hjärtat



Jag är lite ledsen idag.. & besviken. Eller nej, jag är väldigt ledsen. Men inte förvånad. Lixom van på något sätt. Konstigt. Hur jag i hjärtat kan må åt helvete dåligt men ändå lyckas lura mig själv att jag är hård. Hård & kall. Jag borde göra något åt det men jag vill inte. Hoppas varje gång på förändring. Förbättring. Kanske därför jag låtsas.. att jag inte är ledsen. Jag måste lixom. Att ta tag i saken skulle göra så mycket ondare i hjärtat. Något man får räkna med, leva med? Acceptera läget även om man ogillar just det? Hur kan det va okej?

Nej. Ledsen, besviken & jag erkänner för mig själv. Just ikväll är jag öppen för mig. En påhittad historia skulle va så mycket finare.. just ikväll.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Det som gör ont måste man ta tag i. Gör man inte det så försvinner inte det onda. Då får man alltid ha känslan och frågan om vad som hänt om man gjort något åt det tidigare.

Finns här för dig alltid. Det vet du ... <3

2011-04-25 @ 02:56:43
Postat av: Anonym

Det är omöjligt, sa tvivlet...

Det är farligt, sa rädslan...

Det är onödigt, sa förnuftet...

... Prova ändå... viskade hjärtat...❤

Ta alltid ut Lyckan i förskott, det värsta som kan hända är att du varit lycklig i onödan❤ !

2011-04-25 @ 20:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0