Bra tv


Jag ska inte sticka under stolen med att jag blir lite sugen på å lira handboll nu.. Kollar på Sävehof-Drott. Bra fajt, bra match å så bra målvakter på de. Det är nog det förstnämnda jag älskar mest. Fin lir visst.. men de e kampen som är det härliga. Som nu.. 8-8 å de syns i allas ögon, på allas kroppsspråk. Dom vill det lika mycket. Smällarna kommer på det. Tufft, nära & snabbt. Det är bra nu! Jo de e klart.. jag blir lite extra rörd när målvakterna är fenomenala me. Dubbelräddningar, frilägen. Jag får gåshud!

På fredag ska jag se Hammarby-Stavsten live. Ingen höjdarmatch när det inte finns något å spela om. But still. Det finns mycket bra handboll å se här. Nästa säsong!








Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanske spela med ... Man vet aldrig vad som dyker upp ...

2011-04-24 @ 19:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0