We.Are.The.People



Vi va 21 pers på träningen idag. Då räknar jag iof med Sandra som egentligen inte va me.. men som hade varit me om hon inte tränat precis innan. Iaf. typ 3 lag. 1 målvakt but still. Jävligt roligt. Handboll e bra. Hallby är bra!


På väg till träningen spelades det Aerosmith på radion. Det va länge sen. För länge sen. För det här är typ världens bästa låt. Jag höjde jävlari.




Det ryktas om att bussen går 05.30 mot Kalmar & dm-final på lördag. Whhaaaat?! Hur gör man då?




Kommentarer
Postat av: Sofie

Underbar låt. Älskar dom älskar Tyler och jag är sjukt lycklig över att jag faktiskt stått i publiken 2ggr när dom spelat, nästan så jag grät första gången. Vilket band gud ;)



Bra träning jag håller med. HEJA HALLBY

2010-09-07 @ 23:45:34
URL: http://nykis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0