Right.Back.At.Ya



När mamma & pappa va uppe & hjälpte mig flytta diskuterade vi lite runt matbordet. Jag, Erica mamma & pappa. Jag & Erica undrade om pappa känner sig misslyckad på jobbet när hans arbetskamrater pratar om deras barn. För där växer talangerna på träd. En har en son som skriver låtar åt bland annat Pink å hivar in miljoner, en har en son som är framgångsrik friidrottare (som junior slog han senast alla svenskar i Finnkampen på 1500 m) osv. Jag tror att pappa är barnlös på jobbet. 3 talanglösa döttrar. Men nej då.. han brukade skryta om att Erica har skolrekordet på att blanda 3 drinkar snabbast på barskolan i Magaluf & att jag säsongen 2005-2006 blev utsedd till årets damlagsspelare i hela Småland. Så de så. Svenssons dom kan dom me!





Kommentarer
Postat av: martina

då är det bara jag som va talanglös! så 2 av 3 är ju helt okej :)

2010-09-03 @ 09:51:53
Postat av: erica

hahahhahahahahhahahahahhahahaahaahahah jag dööööööör!!

2010-09-03 @ 09:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0