I´ll.Tell.You.My.Story



För att göra en lång historia kort!


Alex har flyttat till Älvdalen. Han pluggar till fjäll-& äventyrsledare. Han trivs som fisken i vattnet med skolan, klasskamraterna, naturen osv. Jag skulle aldrig kunna tänka mig & bo där. Det är LITET!

Så vi sa upp vår lägenhet. Jag fick för mig att flytta till Sthlm. Närmre Alex & så gillar jag storstan. Men det va inte så lätt som jag trodde. Vad det gäller lägenhet så har jag både blivit lurad & erbjuden lägenhet för sexuella tjänster. Näst intill. Det är alltså way to much svårare än jag trodde. Jobb har jag fått men som frisör kan man gå på nitlotter även där. Det är en slirig brasch. Jag kände det inte i lilltån & tackade nej.

& handbollen slutade jag typ med. Jag var ju helt säker på Sthlm. Nu är jag tillbax i Hallby. För hur länge? Det vet jag inte. & ännu har jag inte tagit ledigt på helgerna för matcher. Värt de?

Så just nu sitter jag på Odengatan i Jönköping. Jag får låna jobbets lägenhet tills jag hittar mig något eget. TACK för de! Allt i mitt huvud är väldigt snurrigt. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag vet bara att jag inte känner mig det minsta hemma här & nu...




Vilse i pannkakan!?




Kommentarer
Postat av: Moster C

Hallå där guddottern!!!!

Visst är Älvdalen litet men det finns väl orter runtomkring, Mora, Rättvik, Orsa och lite längre bort Falun & Borlänge.

Gillar du inte lite äventyr eller vill du hällre vara nära mammsen & pappsen :)

2010-09-03 @ 09:46:40
Postat av: erica

det kommer lösa sig ska du se! Du kommer komma dit du vill tids nog. tyvärr måste man vänta, fixa och trixa så mkt i denna värld.

2010-09-03 @ 09:58:13
Postat av: Tommy

Älvdalen är litet! men han överlever nog fint om han trivs med skolan! Jag kommer faktist från de där trakterna!;)

2010-09-03 @ 10:09:10
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0