Try.Party.With.My.Friends



Vi brukar ha tema på våra lagfester. Å vi går in för det. Klär ut oss från topp till tå. Nästa lagfest blir utan kläder.. tänkte jag säga. Vi ska inte klä ut oss.

Meeen.. gången efter det är det tema hemsidan som gäller. Vi har på våra spelarprofiler svarat på frågan: Drömutstyrsel på maskerad? Jag har svarat framdelen på en kossa! Mest för att det i så fall måste finnas en bakdel.. å de tycker jag är kul. Inte visste jag att vi skulle va tvugna å genomföra detta på fest!

Inte nog med att vi discodansar lite i någons vardagsrum.. Vi står i baren på Karlssons, hoppas bli bjudna på mintuu & önskar Linda B hos Djn. Vi rör oss alltså bland folk. Tänk mig.. utklädd till en kossa i baren. Herregud. Det blir antingen många snapsvisor på förfesten.. eller kör jag bara en Emmy.



Senast va det tema H. Vad som helst som börjar på H är godkänt. Jag valde å klä ut mig till ett helrör. Jo vi går in för det. Sådär såg jag ut på Karlssons en helt vanlig lördag i Jkpg. Å jag har aldrig blivit bjuden på så mkt mintuu som just den kvällen! Alla borde få testa en lagfest med oss. Dom bästa!



Jag kommer drömma mardrömmar om kossor nu tills allt är över.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0