Let´s.Try.Again.Fair.Play?


Som det kan se ut när vi åker till Lund & lirar mot Farmen!


Godis till dom skadade.. Banan till resten!


Bella & Thilda är mysisar!




Vi såg Lugis damer krossa motståndet i en Europacupmatch.






Såhär arga va vi efter muppmatchen.

För de va precis vad det va. Vi lirar bra. Dom med. Inte konstigt när dom har 3-4 elitspelar med sig (var av en som gör 12 mål :S). Iaf. Det jag gnäller på är domarna. Skånedomare är alltid så jävla dåliga. Hemma domare. Nästan alltid iaf. Man måste varit där för att förstå. Men vi fick 9 utvisningar & ett rött kort. Dom fick tre 2 minutare. Dom fick 8 straffar.. Vi fick ingen. Det stog inget om utvisningstiden på poängtavlan & vi fick ingen lapp om tiden. Seket gav en tid.. vid ett tillfälle en felaktig såndan. När vi då va fullt på planen den tiden vi fått blev vi tilldömda en utvisning till.. För många spelare på plan. 3 mot 6 lirade vi då. Fair play? Å vi lirade inte fulare än dom! Det va till å med så dåligt så vi ska lämna in protest (tror jag iaf) & hoppas på omspel!

Jag blir förbannad. Vi loosa med en boll. En liten bollstackare. En poäng är vi verkligen värda. & jag borde tagit det nästsista skottet. Uselt skott. Sista va en straff.

Åhh typiskt. Nu blev jag arg igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0