Fuck.This.World




FFFaaaaaaaaaaaaaaaan fan fan fan fan!
Helvetes jävla piss träning.

Jag är så jävla trött på allt just nu.
Jag hatar att jag är så sjukt jävla dålig.
Jag hatar min tumme.
Jag hatar att jag inte har någon lägenhet.
Jag hatar mitt jobb, just nu gör jag det.
Jag hatar att Alex är långt bort.
Jag hatar att jag alltid ska lipa.


Å jag hatar att jag inte bara kan låsa in mig å må dåligt ett tag. Jag hatar att jag måste springa runt å se glad ut när jag egentligen mår så fruktansvärt dåligt.


Ta mig härifrån!!!!!!





Kommentarer
Postat av: Norden

Becca darling! Vi finns här om du vill slå på någon eller vara arg.

2010-10-06 @ 08:29:48
Postat av: Sara

Nog för att jag är i sthlm, men jag finns hela tiden för dig :)

2010-10-06 @ 09:38:11
Postat av: E

Hoppas du mår bättre snart! Trillade in genom Nykans blogg! :)

2010-10-07 @ 20:04:34
URL: http://lawayni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0