The.Way.You.Make.Me.Feel



Idag är jag ledig. Har planerat att hinna med typ tusen saker meen.. när jag kollar ut vill jag bara ligga kvar under mitt duntäcke & dricka te hela dagen. Det är grått, trist & blaskigt ute. USCH!


En god nyhet. Mitt schema ska ändras efter nyår.. igen. Men eftersom förslaget passade mig mkt bättre med tanke på handbollen så blir det så. Jag kommer kunna träna en träning mer på 6 veckor & den veckan då jag innan kunde träna 4 gånger har nu blivit tre.. men likaså en vecka då jag bara kunde träna 2 gånger. Mer utspritt alltså. Så efter nyår kan jag träna 3 gånger varje vecka. Mkt bra tycker jag! & matcherna klingar bättre med mitt nya schema med. Kanske blir andra halvan av säsongen en lättare säsong. Hoppas på de!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0