Hello.Mr.Nice.Guy



Igår köpte jag ihop ett gäng godsaker som en "tack så mkt för hjälpen" present till Eva. Tre sortes ostar, marmelad, kex, pepparkakor, choklad, vindruvor & cider. Typiskt att hon va sjuk idag. Men i mon ska jag ge henne korgen.




Å efter att jag klippt Amanda igår fick jag idag en söt blomma av henne. Gullig hon är den där Amanda. Jag blev väldigt glad! :)




Jag älskar presenter. Både ge & få.
Snart dags å skriva önskelista. Nej.. det ska jag aldriga sluta med.
& mina tre standard önskningar ska stå kvar även detta året.
1. En lillebror.
2. En resa till Hawaii.
3. En apa
Så länge jag kan minnas har dessa tre funnits med på min önskelista både till födelsedag & julafton men aldrig har något varit inslaget på paketöppningsdagen. Jag håller tummarna för nästa gång!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blomma ;-)



Den presenten blir nog kanon för Eva!!! ;-D

2010-11-12 @ 18:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0