Empty.Heart


Lilljulafton är en familjedag i vår familj. Det är då vi klär granen, dricker glögg, äter nykokt skinka & tomtegröt. Det är då vi alla är tillsammans. Bara vi i vår familj. I år jobbar jag till 20. 11-20. Det är förmodligen den värsta dagen på hela året (förrutom eksjöbeach) å jobba för mig. Jag vill INTE!!! Men så mkt som jag redan bytt bort vågar jag ints öppna käften om byte just då. Å vilken dag ska jag byta till? Jag jobbar ju redan annandagen & nyårsafton med. FAN! Kan inte någon bara trolla med shemat. Jag vill va ledig lilljulafton!

Å inte nog med det.. upptäckte nu att jag behöver byta bort en söndag till innan jul pga handbollen. Jag orkar inte mer! FAAAN! Jag måste hitta ett nytt jobb.. eller typ få tjänstledigt varje matchdag. Kan man göra så? För jag tänker inte sluta spela handboll. Men.. jag gillar The Look. Jag gillar alla som jobbar där. ÅH. Samma visa detta året me.


Lilljulafton 2009


pappa tjuvsmakar på skinkan


& som alltid så hänger jag kulorna högst upp, Erica i mitten & Tina längst ner.


Jag kanske är känslig.. men jag blir lipig när jag tänker på det. Att jag inte ska vara med iår.






Å så skrattar vi en massa. Alltid.


JAG VILL VA DÄR! FAAN!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilljul skall inte förändras. Vi gör det hos er i Jönköping i stället. Det viktigaste är att vi är tillsammans.

2010-11-14 @ 04:48:54
Postat av: martina

usch! nu blev jag också lipig! jag vill me vara med!

2010-11-14 @ 13:24:44
Postat av: Erica

Du ska vara med! Synd att inte tina kan vara där bara :(.kommer kännas jättekonstigt att en är borta och att vi är i jkpg.. Men vi får göra det bästa av situationen.

2010-11-14 @ 15:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0