Thinking.Out.Loud



Jag är högljud.
Tänk er när man varit ute på krogen, kommer hem & lägger sig i sängen & det är helt tyst. Förrutom att musiken fortfarande spelas i huvudet. Som ett dovt skrikande ljud på samma gång. Det är lixom ingen vacker melodi. Å det finns absolut ingen OFF knapp. Så har jag det alltid när jag umgås med mina vänner. Filmkväll, träning whatever! Men jag är högljud som DJ:n på Karlssons & jag får stå ut med min egna röst i huvudet på kvällen när jag ska sova. Dovt skrikande. Det är först då jag märker att.. jag måste höjt rösten way to much ikväll. Typiskt!


Frågan är då om mina vänner känner likadant. Om dom oxå får stå ut med min röst på kvällen efter en dag med mig? Whooupppsss! Men kanske är DJn på Karlssons inte så pjåkig ändå ;P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0