Family.Love.Stronger.Then.Anything



På lilljulafton har vi alltid familjemys. Vi klär granen, äter den första nykokta julskinkan & tomtegröt, dricker glögg & myser bara vi i familjen. I går blev inget som vanligt. Tina är i ett 32 grader varmt Thailand, jag jobbade 11-20 osv. Vi fick improvisera. Så... lilljulafton firades alltså i min nya lägenhet. Medans jag jobbade fixade resten av familjen maten & granen. Inte nog med det så va hallen målad, gardinstången uppe, taklampan moterad, de sista kartongerna nerburna till förrådet m.m. You gotta love my family.




& i alla år har jag hängt kulorna högst upp, Erica i mitten & Tine längst ner. Så mkt som möjligt ska va som det alltid har varit.. så därför hänger det inga kulor längst ner. Tina är ju i Thailand!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0