It´s.A.Beautiful.Thing



Ibland är mitt jobb lite extra fint.

Idag fick jag ett paket av en stammis. "Bara för att jag alltid är så nöjd när jag går härifrån". & det är inte grejen att hon gett mig något som berör mig mest. Hon har lagt ner tid & tanke. Jag är inte en bland alla andra för henne.. Hon har planerat & tycker verkligen att jag är värd något extra. Tårögd såklart... Men inte så att någon såg.

Jag öppnade inte förrän jag kom hem å som jag ångrar det. Jag hade velat tacka så mkt mer.. än dom typ 10 gångerna jag gjorde det. Men hon kommer tillbaka.. Det vet jag. Då ska hon få höra! Jag blir glad i hjärtat. Ja.. att kunna göra livet lite lättare för någon som har det jobbigt.. Det gör mig glad i hjärtat!








Ett par jätte fina & super gosiga vantar hade hon stickat till mig.
Hur visste hon att jag precis hade slarvat bort mina andra?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0