Always.Dream.Big



I natt drömde jag att en kille hemifrån mörrum, som är lika gammal som mig (inga namn), klickade upp mig på FB chatten & frågade om jag vill dejta honom i morgon. Jag svarade JA. Sen va allt som en dokusåpa. Det va hans familj, min familj, massa utfrågning, å han sa till mig när vi satt där i den fin fina bilen: "Jag måste välja mellan dig & Sara". Å jag tänkte.. En dejt. Jag är inte kär i honom. Så sa: "Men ta det lugnt. Du behöver inte välja. Vi kan fortsätta dejta å sen får vi se. Sakta men säkert". Vi kysstes.. & det va slemmigt. Väldigt slemmigt. Inte bra alltså.

Efter mkt Bonde söker fru & ensam mamma söker snack med kunderna på jobbet & disaster date i bakgrunden på tvn igår kväll förstår jag varför. Men varför han? Haha.


Å sen drömde jag att Snygging bytt utseende. Hennes innehåll va precis lika.. Hennes ögon va samma. Men hennes yttre va en stor hund. Knas.. men jag va glad att hon kände igen mig. 4 månader utan min fina katt gör mig lite orolig att hon inte ska känna igen mig & tycka om mig när hon kommer hit nästa vecka.


Jag drömmer sjukt mkt. Alltid!



Kommentarer
Postat av: e j l i n h

Ska tatuera mig på handen :)

sen midjan skulle inte vara helt fel heller!

2010-12-18 @ 13:55:58
URL: http://elinthieljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0