That´s.What.Friends.Are.For


Det har varit dåligt nu. Men jag har haft å stå i.


Hej igen!

Eftersom den här eftermiddagen är väldigt mkt trevligare än flyttkartonger & städfirmor (min va iof väldigt trevlig & väldigt bra) så börjar jag med den. Resten berättare jag om senare.


Vi hängde på Georges. Jag, Sandy & Malin. Skulle kunna sitta där dag ut & dag in tror jag. Men idag va jag sen & det blev inte så länge. Med tanke på bloggen tog jag såklart några bilder.



& eftersom detta ska bli en fet blogg nu så skriver jag vart jag köpt eller vad det är för märke på alla kläder. det gör dom stora!

Skor: Converse
Jeansleggings: Ullared
Klänning: B-young
Kavaj: Gina Tricot
Jeansjacka: Vero Moda
Väska: H&M

Jag köper alltid billigt! Förmodligen för att jag tröttnar så fort. Knappt värt mycket pengar. Ja.. å så är det rätt tomt på kontot me!


Mallanballan


Turken


"Tjeeena kalkonen"

           





Hej då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0