Dream.Within.A.Dream



Jag har kört igenom Filipsstad 4 gånger under en kort period nu & jag undrar: Vem fan är den där Filip? & tänker.. Jag kan va honom!


Rebeccasstad!
Massvis med shopping, härliga restauranger & fik (som ex Briggen i k-hamn, Darins i Kristiansstad, 8 glas i Jönkan & Snaps i Sthlm. Jag köper allt!), en sjysst handbollsarena som damernas i Aalborg, konserter & event typ hela tiden (vi börjar med Robyn för henne gillar jag), färgglatt & sol 330 dagar om året, massvis med heta killar, havsutsikt från varenda liten vrå & så kommer allt vårt oönskade hår på kroppen försvinna samtidigt som vi inte blir tjocka av godis. För jag gillar godis...osv.
Vem vill bo hos mig?
Rebeccasstad.. kom & bo med mig!


Undra hur den där Filip tänkte!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0