Ute ur DM



Jag blir förbannad när folk kommer till match å säger att man inte är laddad, taggad. Vad är det?

Jag blir arg när hela läktarn hejjar på HF. Är det meningen att vi ska bete oss som två olika föreningar eller ska vi jobba ihop?

Jag tycker det är märkligt när ett så kallat B lag vinner mot ett A lag. Var ligger felet? Varför vill man spela i ett B lag om man får va med i A laget??? Kom igen nu!



Å sen är jag, som säkert så många andra, besvikna på alla spelare som va laddade, glada å gärna ville spela i ettan när nyheten först kom. Är det 5 spelare kvar? Det gör att utgångsläget för båda tränare & spelare blir helt annat än vi från början tänkte. Å faktiskt.. man tappar luften lite. Är det så konstigt?



Fy fan va vi kommer få kämpa detta året.
Men då jävlar vill det till att alla har samma mål.



Sluta skratta!





Kommentarer
Postat av: thildis

håller me som fan. blir ju förbannad.

2009-09-11 @ 11:56:01
Postat av: Emma

Jag hejade på er ju! Tyvärr försvann mina applåder i tystnaden på läktaren. Mycket märkligt.

2009-09-11 @ 20:50:45
URL: http://emmamartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0