Min dag



Ledig.
Men aldrig riktigt.


Tina & Lisa va här på förmiddagen. Trevligt tycker jag.

Sen åt jag frukost. Inte förrän halv 2. De gillar vi. Sånt som skiljer sig från jobbdagar.

15 kom Alex hem från jobbet.

Vi har sorterat i förrådet & bärt ner alla våra utemöbler osv. Jag har sorterat lite kläder. Det blir som å shoppa gratis. Man hittar något nytt som man slänger i garderoben efter att ha legat i "vill inte ha lådan" ett tag. Någon som vill sälja på loppis med mig?

Nu sitter jag med toning i håret. Dom dära topparna! gr!

Snart ska vi upp till A6 en snabbis.

Sen bio. JAA! Alex, jag, Sandy & Mike ska se flickan som lekte med elden. Å jag ska äta godis.






På lördag lirar vi seriepremiär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0