Jul jul strålande jul



Julafton är på den torsdag. Enligt frisörföretagarna ska/får man inte jobba julafton. Tur har vi som jobbar ihop med några som inte firar. Dom ställer upp & jag/vi är lediga. Jag har turen å va ledig på onsdagen med enligt schemat. Juldagen är det stängt på A6 (kors i taket). Helgen är min lediga helg.. Det betyder alltså att jag är ledig ons-sön å julafton är på torsdagen. Vilken lycka.. Vilken TUR! Det gör mig glad i själen för jag får umgås med min familj jätte mkt! <3


Tråkigt i sin tur är att Alex jobbar precis alla dagar. Buu! Men han vill..




Kommentarer
Postat av: Dajen

jasså minsann... så många lediga dagar under julen. Du ska väl hem till mörrum??? måste ses då:)

2009-09-28 @ 22:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0