Jag längtar till..



Jag behöver något att se fram emot i denna mörka tid (även om det känns som den bästa hösten på väldigt länge). Helst skulle jag ha en eller två veckor bokade till ett varmt ställe. Men det finns ju varken tid eller pengar till det. Jag siktar in mig på små resor som gör mig varm i hjärtat. & när en är avklarad ska jag boka en ny.

- Den 3 oktober lirar vi seriepremiär borta mot Kungälv.
- Den 7 oktober åker vi till GBG igen. Shoppa, mysa runt & kolla när Kärra lirar.
- Sista helgen i oktober ska jag nog besöka huvudstaden. Emmy har ju flyttat dit. Å så hoppas jag få en skymt av Sara också!


Det är dom små sakerna & underbara människor som förgyller min vardag! Som för övrigt är en himla fin vardag med ett roligt jobb, en go sport & en fantastisk pojkvän!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är värd allt det su räknar upp!

2009-09-25 @ 13:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0