Jag är fortfarande arg

Men innan matchen va jag iaf glad.



Jag va ledig igår.
Började dagen med massage. Visseligen på jobbet.. men ändå. Så himla skönt. En gång i månaden bjussar chefen på de. Fina fisken.
Sen lunchade jag med Åsa. Å gud va länge sen. 1 timme va alldeles för lite tid. Men lite är bättre än inget va?
Mötte upp Tina & Lisa på stan. Syrran har tatuerat sig. Så jag kikade på den. Fin fint. Passade på å gå inom Gina med.. Mest för att Alex skulle slippa sen.
Å så hämtade jag upp Alex. Mer shopping. Sånt gillar vi. Man e ju typ aldrig på stan längre. Nu när jag jobbar på a6. Innan va de tvärtom.
Efter stan drog vi upp till idrotthuset å resten vet ni ju..





Förresten så glömde jag ta på mig BH:n efter besök i en provhytt. Bara å trycka ner i väskan.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0