I´m a redhead yes I am!



Kom precis ut från tredje duschen idag. Intressant?
Sista runda va iaf pga (vi lärde oss i skolan att pga används i negativa samanhang & tack vare i positiva. Vad är egentligen bäst nu då? För jag e ju glad att mitt hår blir finare.. men sur över att själva processen e jobbig) ny hårfärg. Eller inte ny.. men en uppfräschning!



And this is how i look.

Guud så kladdigt det blir när jag gör på mig själv. oouupps!


När jag grejade på toa med de här satt Alex å skrek: faaaaan i soffan typ tusen gånger. Han lirade poker å forlorade alla 13 kronerna han spelat ihop. stackarn!




I mon är jag ledig iaf. lalalala. Jag å Sandy C tar bilen till Götet. Bil i götet? whhoups. De kan bli intressant :S Sen ska vi shoppa iaf :D Å så ska jag träffa cicci.. wweeeiii! Sååå länge sen. Å så kanske vi kan få oss en fika med Emma & Malin me. YEAH! De ska bli gött mos iaf!



Natt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0