Bläck



Mamma & pappa drog till Mallorca fre-sön. Så fort vi systrar flyttat hemifrån lever dom lyxliv. De e så man nästan längtar lite till sina egna barn flyttar. Men jag unnar dom det. Efter många år helt i fokus på oss barn så är dom värda det.


Iaf. Pappa passade på å tatuera sig där nere. Vaden.


R ebecca  E rica  M artina


Så nu är snart hela familjen märkt. Bara jag & Erica kvar. Men så fort hon kommer hem så.. då ska vi alla 5 gadda oss igen. Mamma & Pappa ska rista in en romersk etta & jag, Tina & Erica en romersk tvåa. På foten förmodligen. Å sen ska (om dom vill då förståss) våra barn i sin tur tatuera in en trea.. osv. Det är vad vi tänkt iaf!





Kommentarer
Postat av: martina

vadå om dom vill? jag ska tvinga mina barn!

2009-09-20 @ 23:48:25
URL: http://martinaronnysdother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0