Att sova är som bio för mig


Jag drömmer alltid massa lustigt. Som på film. Å de e inte alltid jag kommer ihåg varken karaktärer eller handling.. precis som med alla rullar jag sett. Ofta är det trevligt men ibland blir jag helt tagen & skräckslagen. De gäller både sömn & bio.

Jag somnar alltid på mage av den enkla anledningen att jag bara kan sova på mage. Tror jag iaf. Men jag lyckas alltid vakna på rygg. Vilket kan betyda att jag precis när det är dags å vakna snurrar lite på mig. Eller att jag gör en volt så fort jag somnat å att jag då visst kan sova på rygg. I vilket fall så märker jag inget av snurrarna å sover gott som en stock! De kanske är det viktigaste.. på mage eller rygg!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0